Archive for December 16, 2008

# 155 – Result

Current Mood: Worried :simerah2:

Kepada studentĀ² UiTM esk bersamaan 17 Dec result final exam boleh di cek. oi gua cuak gile seyh. *mcm lah ko tak pnah amek exam plak mira* ye lah gua tawu tp ni result exam 1st sem degree gua. gua cuak la bebAngryFace hoh. sile login di student portal untuk maklumat lanjut.

Sekian Mekasih.


wak. blik la cepat. jgn la g pangkor lelame. mesti bes kan g sane ;(

# 155 – Result

Current Mood: Worried


Kepada studentĀ² UiTM esk bersamaan 17 Dec result final exam boleh di cek. oi gua cuak gile seyh. *mcm lah ko tak pnah amek exam plak mira*
ye lah gua tawu tp ni result exam 1st sem degree gua. gua cuak la bebAngryFace hoh. sile login di student portal untuk maklumat lanjut.

Sekian Mekasih.


wak. blik la cepat. jgn la g pangkor lelame. mesti bes kan g sane ;(